Потужний, легкий та добре збалансований седан. За його кермом нізащо не
скажеш, що пересуваєшся на лінивому, незграбному лайнері. А все завдяки
технологічному двигуну, блискавичному восьмиступінчатому "автомату" та
ідеальним налаштуванням підвіски.
Технічні характеристики
Отож, під капотом - новий V8 4.0 TFSI. Передове програмне забезпечення
та дві турбіни дозволили вичавити з нього 520 конячок! А тяга - як у
тепловоза: солідні 650 Нм доступні вже з 1700 об/хв.
Як результат, авто, масою 2 тонни, катапультується до "сотні" майже за 4
секунди. "Монстр” Mercedes S 63 AMG, для порівняння, розганяється на
півсекунди довше, хоча і "коней” у нього більше.
Розхід палива
Приємний бонус - при малому навантаженні двигун може відключати
половину циліндрів, щоб економити пальне. У такому режимі середній
розхід не перевищить 10,5 л.
Салон автомобіля
Салон автомобіля - вдале поєднання спортивного стилю та дорогих
матеріалів обробки. Традиційно вже в базі є такі опцій, за які покупцям
звичайних "авосьок" доведеться щедро заплатити.
Тут і адаптивний круїз-контроль, і мультимедійний комплекс з навігацією, і сидіння з масажером.
Технологія Audi drive select
Яскраві емоції від водіння підсилить пневмопідвіска, яка дозволяє
змінювати жорсткість. Ще одна родзинка моделі - технологія Audi drive
select. Вона пропонує 5 режимів роботи двигуна та системи повного
приводу для різних швидкостей і типів покриття.
У продажу Audi S8 нового покоління з'явиться навесні. Орієнтовна ціна - 112 тис. євро.