Вівторок, 22.07.2025, 02:33
Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Розборка
khanДата: П`ятниця, 14.01.2011, 13:45 | Повідомлення # 1
Новачок
Группа: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Недавно зняв головку блока шоб поміняти сальніки клапанів(аж дуже вона диміла на холодну) у своїй A200(2B) и жахнувся. Виробітка в циліндрах більше 1мм. Тепер незнаю чи взагалі є смисл вкладати гроші в цей мотор. Чи хтось взагалі робив капремонт в цих моторах.
Інжектор тож прийшов в негодність. В турбіни тож люфт близько 1мм.
 
LincolnДата: Субота, 29.01.2011, 22:23 | Повідомлення # 2
Administrator
Группа: Адміністратори
Повідомлень: 13
Репутація: 0
Статус: Offline
В цих машинах інжектори геморойні, їх якщо можна зробити то вони трохи послужать і знову треба буде їхати до майстра sad

 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Taras Khamulyak © 2025